Monday, August 31, 2015

Rumet oh Rumet

Sem baru dah bermula....

Tapi aku masih tak dapat lagi cari rumet

Memang memeningkan kepala hotak aku jugak, padahal aku da cuba macam2 sejak raya lagi...

Ntahla tiba2 plan tak jadi

Mostly ada je halangan.....

Nak duduk dengan si A, dia ada plan sendiri

Nak duduk dengan si B, geng2 serumah dia pulak aku tak kenal

Nak duduk dengan si C, aku ada masalah pulak dengan dia

Nak duduk dengan si D, dia cerita housemate dia kaki prank pulak

Damn! Makin lama makin malas aku memikirkan

Last2 aku lantakkan aje benda ni.
Macam sem lepas aku dapat housemate yang bagus2, tapi sayangnya budak depan rumah pulak spesis gila kerje asik keluar masuk rumah orang...

So, bagi aku, asalkan aku boleh study, hidup tenang, kira OKlah tu.

Aku pun bukannya jenis sosial sangat.

No comments:

Hai, lama dah terbiar blog ni

Lama betul tak bukak blog ni. Tadi check kalau tak silap kali terakhir update adalah pada tahun 2019. Dah 4 tahun bersawang kiranya. Buat ma...